vineri, 21 octombrie 2022

Amfiteatrul Transilvania 2022

La mijlocul lunii octombrie, am petrecut cateva zile intr-o locatie superba la munte, in vestul muntilor Bucegi. Amfiteatrul Transilvania se afla pe dealul de deasupra localitatii Moieciu de Sus, la aproximativ 1200m altitudine. Aici se poate urca pe un drum forestier bine intretinut de aproximativ 4 km cu orice tip de masina.






Am profitat de aceasta ocazie si am luat cu mine statia de unde scurte.
Avand suficient spatiu in fata cabanei unde ne-am cazat, am instalat antena EFHW de 20m lungime pe doua undite, la 6m de sol.














Propagarea a fost destul de buna si am reusit sa fac cateva legaturi in toata Europa, incepand cu banda de 7 MHz pana in 28 MHz. 
Zgomotul redus mi-a permis chiar sa aud statii de pe alte continente. Daca nu era pile-up sau daca aveam putere putin mai mare, poate reuseam sa le si contactez.



Peisajul de toamna a fost superb in aceasta perioada.